MENY

Anmäl ägarbyte på fastighet

Du som har sophämtning eller slamtömning ska själv anmäla ägarbyte på fastigheten.

Vi fakturerar hämtning av hushållsavfall tre gånger per år. Förfallodagar är sista bankdagen i april, augusti och december.

Fritidsabonnemangen faktureras en gång per år med förfallodag sista bankdagen i april.

Vi erbjuder betalning med e-faktura eller autogiro.

Anmäl ditt ägarbyte i god tid. Den tidigare ägarens betalningsansvar upphör inte förrän anmälan om förändring av ägarförhållande kommit in till kommunen.

Kontakt

Administration

Avfall och återvinning

0652-363 00, telefontid måndag–fredag klockan 9.00–12.00
avfall@nordanstig.se

Kundservicetelefon
Allmänna frågor om återvinningscentralen som exempelvis öppettider, vad får jag slänga osv.

0652-361 75 måndag–fredag 8.00–16.00

Skicka ett meddelande till