MENY

Häng med Ugga till Hassela Ski Resort

Lördag 17 februari ordnar ungdomsgården Ugga Öppe På Bötten en heldag i Hassela. Välj bland skidåkning på både längden och tvären, bad eller fiske på isen. Anmäl dig senast 12 februari!

Ugga arrangerar även i år en heldag i Hassela för alla kommunens ungdomar. Aktiviteter som erbjuds under dagen är slalom, längdåkning, angling och bad. I badhuset är åldersgränsen 13 år. Hamburgerlunch, lift- eller badkort och bussresa både dit och hem ingår!

Anmäl dig via sms senast 12 februari till Helene Näslund, 070-628 58 52. Det går också bra att ringa efter 16.30. Uppge namn, ålder, aktivitet, allergier och om du behöver liftkort.

Busstider

Harmånger, skolan 08.30

Gnarp, skolan 08.45

Jättendal, brandstationen 08.55

Bergsjö, skolan 09.15

Hassela, skolan 09.45

(Ilsbo regionalt 08.50 till Bergsjö, hämtas
upp vid busstationen)

Hemresa 16.15

Du kan också ta dig dit på egen hand och möta upp Ugga på plats, om det passar dig bättre.

Dagen arrangeras av Ugga, Föreningen Hasselagården i samarbete med Nordanstigs kommun och Hassela Ski Resort.

Två tjejer utomhus klädda för alpin skidåkning.