Berätta om din verksamhet på upplevnordanstig.se
Har du en publik verksamhet i Nordanstigs kommun? Arrangerar du olika evenemang? Välkommen på en informationsträff där vi berättar hur din verksamhet blir synlig på upplevnordanstig.se.
Webbplatsen upplevnordanstig.se riktar sig till alla som besöker vår kommun, lokala, regionala, nationella och internationella besökare. Verksamheter som passar att marknadsföra är till exempel boende, restauranger, kaféer, butiker, hembygdsgårdar och aktiviteter. Webbplatsen är en extra, kostnadsfri kanal.
Vi bjuder in till tre kvällar med samma program – välj det datum som passar dig bäst. På informationsträffen berättar vi hur du lägger upp ett konto på upplevnordanstig.se och själv kan uppdatera informationen om din verksamhet på sidan.
Tid och plats
Måndag 5 maj klockan 18.00–20.00
Tisdag 6 maj klockan 18.00–20.00
Onsdag 7 maj klockan 18.00–20.00
Plats alla kvällar är Kulturhuset Bergsjögården, Lilla salen, Södra vägen 4, 829 50 Bergsjö.
Program
18.00 Välkomna och allmän introduktion till kvällen.
18.15 Genomgång av webbplatsen upplevnordanstig.se
18.30 Hur systemet bakom webbplatsen ser ut och fungerar.
19.00 Vi bjuder på fika.
19.15–20.00 Vi skapar inloggning och alla som vill får testa systemet på plats. Möjlighet finns också att boka enskilt möte eller genomgång med Camilla Eriksson-Uddén, destinationsutvecklare.
Anmälan
Anmälan senast den 2 maj 2025 till camilla.eriksson.udden@nordanstig.se. Ange vilket datum du vill delta, namn, verksamhet, telefon, e-post och antal personer som kommer.
Obs! Kom ihåg att ta med egen dator!

För mer information
Camilla Eriksson-Uddén, destinationsutvecklare