MENY


Sopbilen försenad i delar av Gnarp

Området Röde-Gingsta i Gnarp får sina tunnor tömda under morgondagen. Låt tunnan stå framme tills vi hunnit förbi och tömt.

På grund av en försening har dagens planerade sophämtning i Röde-Gingsta inte kunnat genomföras som vanligt. Tömningen sker i stället under onsdagen. Berörda hushåll uppmanas att låta sina avfallskärl stå kvar framme tills sophämtningen har utförts.

Sophämtning | Nordanstigs kommun Länk till annan webbplats.

Bild av karta med röda markeringar.

För mer information

Avfall och återvinning

0652-363 00 (telefontid måndag–fredag, klockan 9.00–12.00)
avfall@nordanstig.se