MENY


Begränsad kundtjänst 19 oktober

Tisdagen den 19 oktober når du avfall och återvinnings kundtjänst fram till klockan 12.

Om du behöver kontakta avfall och återvinnings kundtjänst under tisdagen så går det bra fram till klockan 12.00. I vanliga fall har de även telefontid 13.00–14.30.

Tillgängligt dygnet runt, året om

Många ärenden kan du lösa med hjälp av våra e-tjänster. Du kan till exempel beställa slamtömning, anmäla ägarbyte och anmäla trasigt sopkärl.

Det kan också vara bra att veta att kundtjänst har en e-postadress, avfall@nordanstig.se. De besvarar mejl löpande under dagarna och du behöver därmed inte anpassa dig till telefontiderna.

Dagar för sophämtning 2021 Öppnas i nytt fönster.

Anmäl trasigt sopkärl Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Anmäl ägarbyte på fastighet Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Beställ slamtömning Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Öppettider på återvinningscentralerna Öppnas i nytt fönster.

Mer information om avfall och återvinning


Ett headset ligger intill ett tangentbord.

För mer information

Avfall och återvinning,
avfall@nordanstig.se
0652-361 86, 361 84
Telefontid måndag–fredag klockan 9.00–12.00 och 13.00–14.30