Nordanstigs kommun, länk till startsida
Translate
Kontakt
A-Ö
Webbkarta
Anpassa
Lättläst
Lördag 29 april 2017

Lönerapportering

Information om ledigheter, frånvaro och lönerapportering

Lönerapportering

Från den 1 juni 2016 gäller nya rutiner för timavlönade i Bemanningsenheten.

Du behöver nu endast klarmarkera dina tider i Medvind, rapporten vi använde tidigare behöver du inte längre skicka in. Första gången du lönerapporterar på detta sätt blir i början av juli 2016 då juni ska klarmarkeras.

Kom ihåg att klarmarkera senast den 3:e månaden efter utfört arbete.

För dig som fått en längre anställningsperiod på ett vikariat inom Vård och omsorg i Nordanstigs kommun gäller följande; Du får tillgodoräkna dig samtliga kalenderdagar i anställningen när det gäller anställningstid enligt LAS, lagen om anställningsskydd.

Samtidigt är det ett avtal om att du finns tillgänglig under hela anställningsperioden och om behov finns av ytterligare tjänstgöring så har du en arbetsskyldighet enligt våra kollektivavtal.

För att detta ska kunna rapporteras rätt i lönesystemet skriver vi ett anställningsavtal på den avtalade perioden. Du klarmarkerar dina tider precis som vanligt.

Har du frågor om det här kan du kontakta

Personalenheten 0652-360 00
Bemanningsenheten 0652-363 16
Bemanningsenheten enhetschef 0652-361 27

Uppdaterad: 2016-08-15

Sidansvarig: Helena Edh, enhetschef

Prenumeration & synpunkter
Kontakt

Bemanningsenheten

0652-363 16

Besöksadress
Kommunhuset
Södra Vägen 14
820 70 Bergsjö

Skicka ett meddelande till

Enhetschef

Helena Edh

Bild saknas

0652-361 27


Besöksadress
Kommunhuset
Södra Vägen 14
820 70 Bergsjö

Administratör

Lena Persson
0652-363 16

Nordanstigs kommun

Box 56, 820 70 Bergsjö

Besöksadress

Södra Vägen 14, Bergsjö

Telefon 0652-360 00

E-post kommun@nordanstig.se 

Fax 0652-109 12
IFO fax 0652-361 50
Org.nr 212000-2312

Om webbplatsen & Cookies

E-post webb@nordanstig.se

Övriga hälsingekommuner