Nordanstigs kommun, länk till startsida
Translate
Kontakt
A-Ö
Webbkarta
Anpassa
Lättläst
Måndag 25 september 2017

Kollektivtrafik - lättläst

X-trafik har hand om kollektivtrafiken i Nordanstig. Det är Region Gävleborg som har ansvar för kollektivtrafiken i Gävleborgs län. Du kan åka buss till de större orterna i kommunen. Du kan också resa till Hudiksvall och Sundsvall med buss eller tåg. Bussen går från alla orter i Nordanstig. Tåget går från Gnarp.

Buss

Läs mer på X-trafiks hemsida!

  

På X-trafiks hemsida kan du läsa mer om priserna. Där hittar du också bussarnas och tågens tidtabeller. Du kan också köpa biljetter där.

Om du klickar på länken nedanför kommer du till X-trafiks hemsida.

www.x-trafik.selänk till annan webbplats

Ring till oss

Om du inte hittar det du söker kan du ringa till X-trafiks kundtjänst. Telefonnumret är 0771-91 01 09

Uppdaterad: 2015-03-16

Sidansvarig: Eva-Lena Berglin, energi- och trafikhandläggare

Prenumeration & synpunkter
Kontakt
Länkar

Nordanstigs kommun

Box 56, 820 70 Bergsjö

Besöksadress

Södra Vägen 14, Bergsjö

Telefon 0652-360 00

E-post kommun@nordanstig.se 

Fax 0652-109 12
IFO fax 0652-361 50
Org.nr 212000-2312

Om webbplatsen & Cookies

E-post webb@nordanstig.se

Övriga hälsingekommuner